Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

5 Tips για μεγαλυτερο κερδος στις εκπτωσεις



Άρχισε και φέτος εκείνη η όμορφη περίοδος που τα μαγαζιά κολλάνε με τεράστια γράμματα «Εκπτώσεις» στις βιτρίνες τους και τα αντίστοιχα ιντερνετικά πολυκαταστήματα γεμίζουν promo εικόνες με τεράστια -40, -60 ή -80%. Είναι η περίοδος των εκπτώσεων, και αν κάποιος φερθεί έξυπνα, μπορεί αυτές τις μέρες να βγει διπλά και τριπλά κερδισμένος, από πολλές απόψεις.
Πριν αφήσεις κι εσύ την καταναλωτική μανία να σε εξουσιάσει, διάβασε τα παρακάτω tips και προετοιμάσου κατάλληλα, όχι για αγορές, αλλά για …επενδύσεις!

 Κάνε μια έρευνα αγοράς από πριν.
Δε χρειάζεται να τρέχεις μόλις αρχίσουν οι εκπτώσεις. Μπορείς να έχεις κάνει μια βόλτα νωρίτερα για να σημειώσεις μερικά πράγματα που σε ενδιαφέρουν έντονα.

 Αγόρασε από την κατευθείαν από την πηγή
Αυτό χρειάζεται να έχεις πρόσβαση στο κεντρικό κατάστημα μιας εταιρίας, είτε φυσικό, είτε μέσω ίντερνετ. Πολλές φορές τα συνοικιακά μαγαζιά έχουν μικρότερες εκπτώσεις σε ένα προιόν που μπορείς να το βρεις ακόμα πιο φτηνά στο κεντρικό μαγαζί του label.

 Κανε μια έξυπνη λίστα
Η ζωή μας έχει γίνει μια λίστα από μόνη της. Λίστα για δουλειές, λίστα για το σουπερμάρκετ, λίστα με τους στόχους της χρονιάς. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να κάνεις μια ακόμα λίστα: Εκείνα τα αντικείμενα που σου λείπουν ή που πρέπει να αντικαταστήσεις  λόγω φθοράς, και αγόρασε κάτι καλό, στην καλύτερη τιμή του.

 Άσε τη βόλτα στα μαγαζιά για το τέλος
Στις τελευταίες μέρες των εκπτώσεων οι τιμές πέφτουν ακόμα πιο χαμήλά. Τότε είναι μια καλή περίοδος να επισπευτείς (ή να  ξαναεπισκεφτεις) τα μαγαζιά. Όμως καλύτερα μην αφήνεις για το τέλος αυτά που είναι άμεσα απαραίτητα (tip 3) ή αυτά που σε ενδιαφέρουν πολύ (tip 1) γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να μην είναι πια διαθέσιμα

 Αγόρασε έξυπνα.
Είπαμε μην αφήσεις την καταναλωτική μανία να ξεγελαστεί από εκείνο το -80% και καταλήξεις να αγοράσεις εκείνη τη λεοπαρ τσάντα που δε θα φορέσεις ποτέ. Όσο δελεαστική κι αν είναι η προσφορά, θα θεωρείσαι κερδισμένη, μόνο αν αποκτήσεις κάτι που πραγματικά θες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

What's your thoughts?