Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

10 ιδιαιτερα χτενισματα για ξεχωριστες νυφες

Το μαλλι μου ειναι ο ορισμός του λεπτού άτονου μαλλιου. Τόσο χάλια που δε μπορούν να γίνουν πολλά γι' αυτο, κι όμως η κομμώτρια κατάφερε να φτιάξει κάτι ωστε να αποφύγουμε τα δραματα! Αν όμως είχα τη δυνατότητα, θα έκανα ένα απο τα παρακάτω μαλλιά που έψαξα σε pinterest και αλλα μέσα. Πάρτε κι εσεις μια ιδέα αν ετοιμάζεστε για εκείνη την ξεχωριστή μέρα της ζωής σας, δοκιμάστε, πειραματιστείτε και φτάστε στην εκκλησία με κατι διαφορετικο από τις βαρετές κοκκαλωμένες μπούκλες στο πλάι.
1. Όμορφη απλότητα 
by mignonnehandmade @etsy

 2. Ρομαντικό πιάσιμο με κοτσίδες που καταλήγουν σε φιόγκο.


3. Νεραιδένιο που δειχνει φανταστικά σε ανοιχόχρωμα μακρια μαλλιά.

4. Σε αρχαιοελληνικό στιλ

5. Ρομαντικά πιασμένα ψηλά

6. Παραμυθένιο bohemian

7. Ατημέλητο με μια γερη δόση στιλ

8. Στολισμενο με κολιέ απο πέρλες

9. Σε στιλ 60'ς

10. Στεφανι απο τριαντάφυλλα


+ και για το τέλος έχω το δικό μου updo απο το γάμο μου. Στη φωτό είμαι με τη Marge μου- που μαζι γραφουμε στο travelholics

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

What's your thoughts?